Nonni! Voihan nenä! Nyt se vasta temput teki! Tai onhan tästä jo aikaa, mutta en ole vaan pystynyt käsittelemään asiaa vielä. Nimittäin tuo himoköyrijä Velho! Ja vielä MINUN silmien edessä, voitteko kuvitella!?! Joskin heti kättelyssä sain semmoisen pienen mustasukkaisuuskohtauksen tuolle Jannille, että Minut laitettiin yksiööni jäähylle ja sitten pihalle viilentymään...

1511080.jpg

Kaikkea sitä joutuu kestämään! Mutta voin nyt tälleen julkisesti ilmoittaa Velholle, jotta suivaantuneena lähetin papparatsi-Pölhön vakoilemaan sekä Jyväskylään että Lahteen KUNNON uroksia! Ja olihan niissä vaikka ketä! Vähän kyllä harmittaa kun en itse lähtenyt paikan päälle varsinkin tuonne Lahteen. Siellä kun oli mm. Vilperin Vili ja sitten se Amos-mussukka! Vaikka Velho-köyrijä ne voittikin kepösta (kepö=kennelpöhlö) huolimatta, niin täytyy hieman harkita, jotta tykkäänkö Minä enää siitä... Joka tapauksessa Pölhön räpsytyksiä on tuolla Kalleriassa.

2452551740_35d1a7e604.jpg
- Vili

2451723161_b1dde2e8ff.jpg
- Amos


2451720619_ab39aae72a.jpg
- Velho

Sitten valvontakameran kuvaa! MELLI! Minä tiedän, että kuikuilet siellä niin! Juuri sinä niin Melli! MINÄ tiedän, jotta SINÄ kävit MINUN asunnossani! Ilman MINUN lupaa kun olin vieraissa! TÖRKEÄÄ! Valvontakameraan tallentui, kuinka et USKALTANUT mennä rappuun ja hissiin! Meinasit jäädä MINUN asuntooni loppuiäksesi niinkö! Hurrrja Melli on siinä meillä!

2451720881_5482a87610_o.jpg


2451721131_c6524c3649_o.jpg

MUTTA, nyt pitää tunnustaa, jotta en oikein tiedä, jotta onko maailmankirjat sekaisin vai mitä! Tänään oltiin nimittän Mellin kanssa, oli myös toki Minun padikaartit ja Gimma mukana myös, täällä Minun, eli Herwoodin viidakoissa seikkailemassa. En tiedä KUKA sen Mellin kutsui, vai kutsuiko kukaan, mutta KAMALAA oli se, jotta 97 % ajasta, jota meni aika kauan, me oltiin kuin mitkäkin mukamas parhaat kaverit! Voitteko kuvitella?!?! En Minäkään! Nimittäin me mentiin miljoonaa ees taas aika paljon! Vain pari kertaa kun pysähdyttiin, niin se sai jonkun kohtauksen! Voi hyvä tavaton sentään, mihinkään ei voi enää luottaa tässä maailmassa!

Ja lopuksi vielä kuva, missä huilaan.

2451719023_ca79f3f442_o.jpg