Eilen kävin taas Velhon luona kyläilemässä, koska se on niin ihastunut Minuun, että pitää ihan yhtenään siellä rampata, mutta toisaalta, Mikäs siellä rampatessa. Tällä kertaa se leikki vaihteeksi vaikeasti tavoiteltavaa ja yritti pöristellä ja jäykistellä. Se oli kutsunut myös Minnin vieraisiin, yritti tietysti tehdä Minua mustasukkaiseksi, mutta pieleen meni! Me askarreltiinkin Minnin kanssa melkein koko ajan kaksistaan ja jätettiin Velho nuolemaan näppejään, siitäs sai!

1182113.jpg
Tässä me ollaan kaikki, koko konkkaronkkaletkajengajengi.

Pihallakin oltiin ja kun tietolähteeni mukaan Velho ei saa ketään juosten kiinni ja se suuttuu ja mustaksi muuttuu sen takia sitten aina, niin annoin sen muka luulla, etten saa sitä kiinni ja se saa Minut kiinni juoksemalla. Aikuisten oikeastihan Minä olen planeetan nopein Mimmi.

No, myöhemmin kävin vielä ottamassa itselleni rokotuksen, sillä eihän sitä voi tietää mitä pöpöjä vastaantulijat kantavat. Neula, millä pistettiin, oli ainakin, siis AINAKIN, NÄÄÄÄÄIIIN ISO, ettei tassutkaan yletä näyttämään. Mutta Minua eivät mokomat pelota, enkä edes huomannut kun pistettiin, toisin kuin tuo vahtimestari Edgar, jolle hyvä kun ei tällä kertaa tarvinnut laittaa kuonokoppaa, viime kerralla laitettiin nääs. Minä muuten painan 3,2 kg, eli melkein yhtä paljon kuin rakas ystäväni Melli, vaikka se on elämänsä aikana ehtinyt syömään ainakin 5 kertaa enemmän ruokaa kuin Minä! Kyllä se on sitten kumma tyyppi! Ja koska olen 28 cm korkea, niin se tekee painoindeksiksi 40,8.

1182123.jpg

Laitetaan vielä tähän Velho-herrasta taidepläjäys, kun se on kummiskin niin komea otus, vaikkei sille sitä tarvikkaan kertoa, ylpistyy vielä vallan kokonaan, mokomakin rotjake...


1182127.jpg