No niinhän siinä sitten kävi, jotta kuinka ennustin eilen. Minun omasta karvanaamanallekarhukönsikkäästä kruunattiin... tai siis niin kuin... köh..köh... siis tietysti tarkoitan, jotta siitä Welhon ryökäleestä tuli Mister Turku. Onnea vaan sillekin rotjakkeelle! Taidanpa mennä ensi viikolla ihan henkilökohtaisesti kertomaan, mitä mieltä olen siitä ja asiasta ...siis ihan vaan ohi mennen samalla kun käyn kauneussalonkissa kauneusleikkauksessa ottamassa sen pinkin permiksen... en siis tietenkään sen Welhon takia sinne päinkään mene, sehän on selvä... mutta jos kerran siellä päin piipahtaa, niin ihan vaan silleen niin kuin kohteliasuussyistä, sillä Minähän olen niin tahdikas ja kohtelias ja hyvätapainen... niin menen... siellä niin kuin... käymään vaan... ihan vaan hetkeksi vain... onnittelemaan... ei muuta...

No, se Melli meni sitten tietenkin kehään löysin rantein eikä edes varmaan asiantuntevasti pärissyt kellekään? Kerrankin kun uskoin Melliin, niin sinne meni 3 Frolicia kankkulan kaivoon. MINUN olisi pitänyt olla paikalla ja antaa sille pärinän aihetta! Mitenkähän sen Minnin kävi, vai olikohan se edes mukana, Minä kun en tiedä sen taiteilijanimeä nääs?