Tästä päivästä lähtien, vaikka ei sillä etten tätä ennen olisi, olen kyllä, saan nyt sitten virallisesti riehua ja hyppiä ja pomppia ja teloa itseäni jollakin tietyllä summalla joka vuosi. Lisäksi saan syödä ja pureskella ja tuhota meidän pesukoneen, MINUN turboahdetulla moottorilla varustetun sängyn, tietokoneen (jota tosin EN kyllä TODELLAKAAN tuhoa, sillä se on iMac!) ja kaiken muunkin. Eikä siinä vielä kaikki, lisäksi saan syödä myös NAAPURIN pesukoneen ja tietokoneen ja kaikkien muidenkin kaiken muun sekä tietysti Mellin. Nimittäin tänään Minulle on otettu kokotäyskaskovakuutus. Joten: nyt vain laittamaan elämää risaiseksi, minulle se onkin helppoa, sillä Minä olen semmoinen AC/DC-, eli tarkkaavaisuushäiriöyksilö.

Ilmankos nuo Minun henkivartijat ovatkin niin lungisti, niillä kun ei ole kaskon puolikastakaan.