Tänään, tai oikeastaan eilen jo menin, mutta siis tänään ja eilen olin ja tänään tulin takaisin Mansesteriin. Olin nimittäin vierailulla ja samalla hakemassa noita Minun padikaartieni sukulaisia tänne kylään. Nehän olivat siis Ekkusen (välillä) kärttyinen mummo ja Merkkelin sisko Flaami. Ollakseen eri värinen kuin Minä, se Flaami olikin kohtuullisen kiva mimmi. Jotain kummia kirjaimia sen nimen edessä oli kuten MVA ja V-06 & -07 ja JV-06, mitähän nekin lienee? Merckxillähän on vain jotain JMV-06 ja PL&PZJV-06, onkohan se jotenkin huonompi? Kas tässä Merckx ja Flaami (PSSST... jolta muuten ehkä kenties on tulossa tänä vuonna pikkumansestereja, ihan vaan tiedoksi kaikille...)

1239909.jpg

Tässä minä etsin töllöttimen kaukosäädintä, sillä Pikku Kak... eikun siis Avara Luonto oli alkamassa töllöttimestä.

1239919.jpg

Sitten vielä hassu yhteensattuma! Siellä olikin myös Minun kaksoisolio! Voitteko kuvitella, MINULLA on KAKSOISOLIO! Kaiken kukkuraksi se matki Minua kaikessa mitä tein, tai sitten Minä matkin sitä kaikessa, mitä se teki, tai... joku matki jotain ja toinen teki niin... ja... himskatti, vaikeata tämä vilosofia! Ja kuten arvata saattaa se oli yhtä kaunis ja komea kuin Minä, ja Minä kun luulin, jotta olin ainoa! Valitettavasti se joutui jäämään sinne, sillä jostain syystä se ei halunnut lähteä tuolta parin metrin alueelta mihinkään. Mikä lie fopia silläkin? Onneksi Minulla EI ole mitään fopioita, paitsi tietysti Mellifopia, mutta se ei olekaan mikään fopia vaan tervettä järkeä.

1239911.jpg

1239912.jpg

1239914.jpg

1239917.jpg

Niin, se vedonlyöntiasia. Huhujen mukaan huomenna sunnuntaina on joku Miss & Mister Turkunen -kilpailu, jossa on oma luokka sonneillekin. No, Minä laitan 5 Frolicia ja yhden pienen purukengän likoon Welho-herran puolesta! Saman olisin laittanut Gimmallekin, mutta Melli taklasi taas Gimman pois pippaloista, joten laitan 3 Frolicia Minnille ja 3 Mellille, ihan vaan, koska Melli on niin kiero, jotta se voi viekkaudella ja vääryydellä jopa tehdä jotain TODELLA yllättävää. Lisäksi plokissaanhan se kirjoitutti, jotta jotain ennalta sovittua saksalaissopupeliä on odotettavissa. Ainoastaan Melli voi olla niin pönttö, jotta silleen paljastaa omat sopupelit ennakkoon. Ja voimme vain toivoa, jotta Melli muistaa ottaa ne stringinsä pois ennen kehää, ihan vaan yleisen järjestyksen nimissä!