Minä olen tässä ajatellut... mitä, kuka hirnahti siellä ruudun takanahymy_kiukku.gif HÄH? Siis, olen siis ajatellut... TAAS! Onko siellä hevosia vai mitä siellä hitto hirnutaan koko ajanhymy_kiukku.gifhymy_kiukku.gif On se kumma! Kyllä Minä saan ja OSAAN ajatel... JUMANKEKKA JOS SE HIRNUMINEN EI LOPU NYT, NIIN ALKAA... MINÄ... MINÄ... NÄYTÄN TEILLE! Nyt antaa laputtaa sieltä, ei siinä ole mitään hirnumista jos Minä ajattelen!

Eli siis, olen tässä funtsinut, jotta olen aika hyvä. Mutta ei siitä sen enempää.

Nyt muuten rupean tietämään miltä Gimmasta tuntuu! Kamalan työlästä tämä agiliitotähden elämä. Miten se Gimma jaksaakin? Nimittäin tänään olin liitelemässä, eilen olin liitelemässä, perjantaina olin liitelemässä ja vielä viime maanantainakin olin liitelemässä! Velhokin oli eilen liitelemässä, ja vahtikoirani Merckx, mutta se ei kuulu tähän. Minä sain muuten semmoisen hepulin eilen, jotta Velho jäi kuin nakki kalliolle ihmettelemään kun ainakin MILJOONAA laitoin töppöstä toisen eteen, ja vain ihan huvin vuoksi. Voin kertoa teille, jotta kun MINÄ laitan töppöstä toisen eteen MILJOONAA, niin Karvanaamiokin on hidas kuin etana! Kuka se Karvanaamio sitten onkaan... Pitää tunnustaa, jotta olen hieman ihastunut siihen mystiseen supersankariin, mutta älkää kertoko Welholle, se tulee muuten pikimustasukkaiseksi! Taidanpas muuten mennä ihan Hellsinkkiin asti kutsuvieraana agiliitelemään parin viikon päästä, maine se on joka kirii jopa Minun töppösten edelle!

Vähän kyllä harmittaa kun ei ole löytynyt parempaa kartanlukijaa tuon nykyisen tilalle. Pelottaa koska tuo talloo MINUN varpaat tohjoksi... Merckxin lisäksi myös Edgar kertoi kauhutarinoita omalta uraltaan ja kuinka se sama tyyppi pilasi Edgarinkin kisoja. Pelottaa! Tässä vielä arkistojen kätköistä maaliin tulosta kuvaruutukaappaus videotodistusaineistomateriaalista parin vuoden takaa, joka kertoo enemmän kuin ziljoona sanaa... Vähän hävettääkin kyllä... (Sen verran pitää sanoa, jotta ette saa maksakirroos... siis sydänkohtausta siellä, jotta Edgar ei sentään tuossa mitenkään alle jäänyt, vaikka ehkä siltä näyttääkin. Ja tuollahan Tuubissahan se muuten taitaa ollakin ihan livenä...)

1285364.jpg

No, laitetaan vielä keksintö tähän. Nimittäin ei taida muilla olla noin hienoa AIKAKONETTA, kuin noilla Minun padikaarteilla oli. Tässä kuvassa MOLEMMAT ovat noin 3 kk nuoria! Voitteko kuvitella! Siis saman ikäisiä, vaikka niilla on ikäeroa 4,5 vuotta! Uskomatonta mutta totta...

1285361.jpg