Tänään Minä ja Welho-kreivi pidettiin talvirieha Welhon plantaasilla. Valitettavasti Welho ei ole rakennuttanut paikalle mäkiä, joten kovasti haluamani pulkkamäkilaskettelu jäi toteutumatta. Tai ainakaan Minä en tiedä, että Welho olisi semmoisen rakennuttanut, ei ainakaan näkynyt semmoista? No, kummiskaan en mokoman seikan antanut häiritä riehaa vaan sen lisäksi, jotta juoksentelimme nakusillamme pihalla hangessa, olimme vuokranneet myös kaksijalkaisen lumenpotkijan sekä kaksikätisen lumipallonheittelijän. Se pitää nyt kyllä sanoa, jotta vaikka ne ihan hyviä olivatkin, niin seuraavalla kerralla pitää vuokrata NELIjalkaiset ja -kätiset lumen potkijat ja viskojat, sillä välillä se potkinta ja heittely tuntui hyytyvän. Ja jos vielä jotain pikku parannusta ensi kerraksi, niin toivottavasti Welho tilaa paikalle auringon!

Oltiin me välillä ihan sisälläkin linnassa ja ihan sitä normaalijuttua, syötiin ja juotiin ja pelattiin ja oltiin ja kuritin Welhon lampaantaljaa sekä töräytin "maalliset tuotokset" eräälle matolle ja pikku lorautukset lattialle, eli ihan semmoista normaalia elämää...

Papparatsin räpsytyksia löytyy muutama tuolta Minun Kalleriasta, jos nyt jotain sattuu asia kiinnostamaan.

1275107.jpg

Semmoinen tuli vaan muuten mieleen, jotta Minun, voitteko kuvitella, MINUN, syntymäpäivät olivatja menivät 5.2. eikä KUKAAN huomioinut sitä, en edes Minä itse! Tuolloinhan täytin tasakuukausia, eli 4 kk. No, ei se mitään, pitää juhlia TUPLATEN ensi kerralla, eli noin 28.2., jolloin, kuten kaikki varmasti tietävät, täytän taas tasavuosia, eli 0,4 vuotta! TUPLASTI ONNEA SILLOIN MINULLE!