Tänään on julkistettu uuden Gremlins elokuvan näyttelijäkaarti, jossa yllätys yllätys... no, enpäs kerrokaan kuka on valittu pääpahikseksi. Mutta sen voin paljastaa, jotta siinä on kaikkien aikojen paras kaarti ja siitä tulee SUPERMEGAHYPERPLOKPUSTER! Minusta tulee RIKAS ja muutan JAMAIKALLE!

1304790.jpg

1304788.jpg

1304786.jpg

1304789.jpg

Ensi viikolla Minulla, voitteko kuvitella, MINULLA, alkaa kluluj! Eikun siis KOULU! Kyllä, Minä menen kouluun, vaikka osaan jo kaiken. Täten en oikein ymmärrä sitä pointtia miksi sinne pitää mennä, mutta laki on laki ja yleinen oppivelvollisuus koskee kai sitten Minuakin vaikka onhan se MINUN kohdassa turhaa. resurssien tuhlausta, sillä siis kuten mainistin osaan jo kaken mitä Minäkaltaisen parsonnin kuulee, osata. Mellin sinne koulussa pitäisisi olla mennä; enkä Minä! Sitä paitsi nytten sunnuntaina menen jo kouluun, agiliitokouluun!

Ja lopuksi vielä lopuksi. Minua ei muuten haittaisi vaikka koko pallon ruokavarannot tuhoutuisivat! Nimittäin olen varautunut semmoiseen katasrooffiin, siis se olisi katasrooffi muille, muttei Minulle. Nimittäin, olen keksinyt piilottaa joka ulkonakäyntireissulla kävyn, niin juuri, KÄVYN, yhden kävyn noin joka kerta. (Olen nähnyt kun semmoiset puissa elävät otukset syövät niitä käpyjä ja ne näyttävät maistuvan hyvälle.) Piilotan niitä puiden juurille tai johonkin koloon tai pusikkoon. Tai, no oikeastaan piilotan SEN kävyn, nimittäin en ole vielä löytänyt kuin yhden niin hyvän kävyn jota kannattaa piilotella. Joten siirtelen sitten sitä samaa käpyä joka kerta eri piiloon. Pitää olla vaan TOSI tarkkana, ettei kukaan huomaa, minne sen kulloinkin piilotan, ettei tilaisuus pääse tekemään kenestäkään varasta! Kyllä MINÄ olen sitten VIISAS!