Terve taas! Minä, siis MINÄ, olen niin onnellinen! Kuten varmaan tiedätte, niin nuo Minun padikaartit Merckx ja Edgar ovat sellaisia siloposkia, eli niillä ei ole yhtään, siis YHTÄÄN, partaa, voitteko kuvitella! Se onkin niiden ainoa vika, kaikkien muiden vikojen lisäksi tietenkin. No, tänään Minä löysin uuden ihastuttavan partasuuystävän! Hänen nimensä on Design Lotta Horn (tästä edespäin vain Lotta) ja hänen täytyy olla samaa maata kuin Minä, eli parsonni, koska hänellä on jopa tuuheampi valkoinen parta kuin Mellillä ja joulupukilla yhteensä! Lisäksi hän on aika lailla Minun näköinen (ehkä hieman laihempi tosin), eikö vain? Tässä Lotta poseeraa ystävällisesti kameralle, ja vieressä Minusta kuva, jonka hovikuvaaja pilasi tarkentamalla rintakehään/jalkoihin:

1151058.jpg    1151056.jpg

Meillä oli kamalan hauskaa Lotan kanssa. Painittiin ja venyteltiin ja nojailtiin ja annettiin vielä lopuksi pesukarhulle kyytiä. Kerrankin joku, joka ei heti huuda "AIIII!!!! jos vähän naskaleilla nipistää.

  1151050.jpg  1151054.jpg
  1151052.jpg  1151059.jpg

Mutta parasta on, jotta Lotta kuulemma on muuttanut meille asumaan! Voi vitsi meillä tulee olemaan kivaa, vähänkö Melli on kateellinen!