Heips! Tai MORO, niinku mansessa sanotaan. Ja juu ei, MINÄ en ole se ärsyttävä räksyttävä Maissi vai mikä se oli, vaan minä olen Mellin äippä, eli Pixie, joka on nyt lainannut tätä blokia, kun kerta se alkuperäinen omistaja on unohtanut kokonaan tämän olemassaolon.

Kävin tässä hieman lomalla täällä Tammerforssissa ja tarkemmin agirodussa kyläilemässä, kun tuolle Pöhlölle piti saada joku paremmin käsissä pysyvä nelijalkainen kuin se sen oma. Ja kylläpäs minä olinkin sitten hyvä! Vaikka jouduin taistelemaan Pölhön välillä hyvinkin pölhöä ohjausta vastaan, jonka takia tuli mm. pari hylsyäkin, niin olin perjantaina kaksiosaisessa KV-kisassa 7./79. Agility-radan jälkeen olin 11. mutta hyppyradalla olin 6. nopein ja nousin siis 4 pykälää ylöspäin yhteistuloksissa. Ja lauantain toisessa kisassa 17./117 ja tässä kisassa Pölhö sai todeta, että kilpailu on sen verta tiukkaa, että alle sekunnin sisällä oli 8 koiraa edellä. Lauantai aamuna tuli hylsy kun Pöhlö jostain käsittämättömästä syystä huitaisi minut väärään putkeen, ihme tyyppi! Ja sunnuntain tasoituskisassa se ohjasi minut putken väärään päähän, vaikka olin jo menossa oikeaan päähän. Molemmissa hylsy-kisoissa olisin ollut helposti kymmenen sakissa, mutta ei kun ei!

Reissulla törmäilin useaan otteeseen siihen Mellin kaveriin, Gimmaan. Se oli muuten kanssa aika ärsyttävä tyyppi, oikea moottoriturpa, koko ajan oli jotain asiaa minulle, ihme tyyppi! Ja tosiaan sen Maisankin tapasin, ja kaikille rantaleijonille tiedoksi, että sillä muuten on jo muutaman viikon ollut semmoinen yläosaton bikini-kausi menossa, jonka takia se oli ajettu muualle. Sen mielestä minun olisi pitänyt peuhata ja leikkiä ja ties mitä sen kanssa, mutta kun ei yhtään huvittanut, niin se vaan louskutti leukojaan KOKO sen muutaman minuuttisen, mitä sitä näin, pari kertaa meinasin jo vähän hermostua siihen ihan kokonaan, mokomakin ipana.

Joka tapauksessa taidan tulla toistekin lomailemaan tänne (oikeesti minä olen kyllä jo kotona tällä hetkellä...) manseen kun oli kummiskin NIIN kivaa!

Tuossa vielä nuo minun suoritukset, joissa taistelen sekä tuomareita, muita kilpailijoita ja Pöhlöä vastaan! Joskin Pölhön puolustukseksi sanottakoon, että se oli saanut kunnian harjoitella minun kanssa, ja ylipäätään nähdä minua, vain parina päivänä ennen kisoja.

Perjantai


Lauantai


Sunnuntai