Terve! Kävinpä taas tuossa päivänä eräänä Velho-herran mansionissa, ja se pentele oli laitattanut itselleen uima-altaan! Aivan oikein, UIMA-ALTAAN, voitteko kuvitella?! MINUN mielestä se oli hieman matala, mutta ehkä se sopii Velholle paremmin, ettei se hukkuisi sinne? Siellä se sitten vaan polski ja kuopi ja ruopi ja aina kun Minä sinne yritin mennä, niin eikö se rotjake ruopinut vedet Minun päälleni! Pöh! Vähän voisi katsoa, jotta KENEN päälle niitä vesiä kuopii...

1561675.jpg

1561678.jpg

1561682.jpg

Sitten kuten KAIKKI tietävät, niin MINÄ olen huomenna menossa ihka ensimmäiseen näytelmääni, joten Minä jouduin samalla taas nakutettavaksi... No, voin kertoa, jotta Velholla on ilmeisesti semmoinen käsitys, jotta jos kun Ladystä, tässä tapauksessa siis Minusta, pidetään kiinni, niin se tarkoittaa sitä, jotta voi ruveta köyrimään! Kummallisia tapoja ja käsityksiä silläkin. No, Minä joudun pari kertaa sille sanomaan, jotta "SENSUROITU!" ja "SENSUROITU!" ja vielä HYVIN rumasti, ennen kuin se uskoi, jotta semmoinen köyrintä ei tässä MINUN tapauksessa vetele! Hmph...! Täytyy vain toivoa, jotta Velho ymmärtää ensi viikolla siellä leirillä olla köyrimättä, ettei sille käy hassusti!