Oho kun on vierähtänyt tovi jo! Paljon joristavaa olisi, mutta jorina kerrallaan. Joten tänään jorisen uusimmasta jorinasta, eli MINUN ensimmäisestä näytelmästä. Olin siis sunnuntaina mats sundinissa.... eikun oliko se sittenkin mats sou, joo mats sou se oli. No, vaikka Minulla oli kuiskaajana parasta A-ryhmää oleva kuiskaaja, niin pieleenhän se meni. En saanut minkään valtakunnan pokaalia! Pöh!

Olen opiskellut näytelmien salaisia värikoodeja, ja ne menee jotenkin näin:

vaaleanpunainen: ERI = erinomainen tai erilainen
punainen: EH = erittäin hyvä tai erittäin huono tai erittäin hylätty
sininen: H = hyvä tai huono tai hylätty
jne.

Eli noin, en ole vielä oikein päässyt perille, jotta mitä tuo Hoo meinaa punaisessa ja sinisessä. Joka tapauksessa Minä sain PUNAISEN, joka siis tarkoittaa joko erittäin hyvää, erittäin huonoa tai erittäin hylättyä. Mutta kun ei noista ota kukaan tolkkua, niin mistä sitä tietää mitä se meinaa?

No, sitten jouduttiin vielä toisenkin kerran sinne nauhojen sisäpuolelle ja siellä oli iso kasa muitakin erittäin hyviä tai erittäin huonoja tai erittäin hylättyjä. Ilmeisesti nyt pärjättiin paremmin, sillä tuomarina esiintynyt päästi meidät pois ajoissa sieltä. Vähän kävi sääliksi niitä neljää, jotka sinne joutuivat jäämään.

2327528826_a71516a45c.jpg

2327528932_27b4372797.jpg

2326713485_6d0ddc0197.jpg

2327529348_a16d0da32e.jpg

Velhokin oli siellä pentu ja koira -kisassa. Se pokkasi rennolla otteella kolmannen pokaalin esittämällä henkilökuntaansa kuuluvaa kaksijalkaista tyylikkäällä otteella.

2327529710_e446b8c7a8.jpg