Tänään kävin piikillä. Tarkemmin sanottuna KOLMELLA piikillä! Tällä kertaa päätin yllättää kaikki ja HUUTAA kuin PALOSIREENI! Varsinkin kun AINAKIN 5 CM PAKSULLA piikillä laittoivat ties minkä GPS-palikan, vai mikä mikrotietokonesiru se oli, Minulle kaulaan. Mutta se oli vain hämäystä Minun puolelta. Lisäksi päätin samalla kokeilla Dr. Dolittlen refleksien toimivuutta. Hyvin näyttivät toimivan, sillä en onnistunut iskemään naskaleitani sen käteen, vaikka kuinka yritin. Hämäystä sekin oli vaan, toimenpiteen jälkeen Minulla oli taas yhtä kova vauhti päällä kuin ennen toimenpidettä. Samalla hetkellä kun hoitsu tuli sisään oven avaten, niin Minä syöksyin ovesta moikkaamaan semmoista mäykkyvanhusta.

Lopuksi sain vielä EU-passin, EU tarkoittaa varmaan "Ei Uuno", Mellillä ei varmastikaan ole semmoista. Mellistä puheen ollen, en voi käsittää kuinka sillä voi olla niin FIKSU ja VILMAATTINEN ja KOMEA veli!?!?! Eli Bosse Pärson. Kyllä on kummallista tuo kenetiikka!


1257334.jpg

Minä muuten painan jo noin 4,2 kilokrammaa, eli varmasti enemmän kuin Melli! Korkeutta en nyt tähän hätään voi mittauttaa, mutta täytyy päivittää sekin tähän lähipäivinä.

Jaa mutta taidanpas lähettää tuon papparatsin huomenna Kerjuulle papparatsioimaan Melliä strinkeissä. Minä itse en viitsi vaivautua paikalle, mutta lähetän padikaartini Merckxin suojamaan papparatsia, sillä Melli ei varmaankaan tykkää strinkikuvia kyttäävistä papparatseista.