Eilen kävin näyttämässä ensimmäistä, mutta tuskin viimeistä, kertaa agliidon mallia muille. Paikalla olivat eksyneet suuret sankarini, Gimma ja Melli sonnit sekä minun padikaardit olivat tietysti mukana. Jotta muut eivät ihan masentuisi taitojeni takia, niin kiipesin ainoastaan kerran semmoiselle älylaudalle, joka pitää älytä saada keikahtamaan puolelta toiselle. Uljas Ritari tosin tuli pilaamaan shown, se kun luuli, jotta voin tippua tahi jotain muuta epämukavaa saattaisi tapahtua, ihme pölvästi sekin välillä:-/

Melli ja Gimma olivatkin ilmeisesti hieman kateellisia, kun olen niitä pienempi ja kevyempi ja ne eivät saaneet tarpeeksi huomiota ja lihapullia Uljaalta Ritarilta Minun takia. Ne yrittivät vähän kovistella, mutta Minäpäs vain näytin niille takapuoltani (rynnätessäni Uljaan Ritarin suojiin, mutta tätä ei tarvi sinne glökiin, vai mikä ploki se on, kirjoittaa). Siitäs saivat! Kelvottomista padikaardeista ei ollut taaskaan mitään hyötyä.

Sitten niillä oli mukana semmoinen valotuskuvatusotus, jonka ilmeisesti, ainakin Mellin mielestä, piti ottaa Mellistä valotuskuvatuksia, mutta Minä olin niin hurmaava, jotta ottikin vain Minusta.