Nimittäin semmoinen Velhontiinan päivä. Tiedättekö, että se on lontooksi Valentine's Day, ette tainneet tietää, mutta MINÄPÄS tiesinkin! Sitä sanotaan myös YYA-päiväksi tai jotain sinne päin. Silloin KAIKKI hankkivat ja antavat MINULLE lahjoja ja sen semmoista. Tai ainakin niin asian olen ymmärtänyt, jostain syystä ilmeisesti muut eivät ole ymmärtäneet, sillä eipä juuri mitään lahjoja näkynyt. No, joka tapauksessa tässä lähetän omat YYA-päiväterveiseni Mellille:

1294609.jpg

Eli noin. No, koska Velhontiinan päivänä hyvin tapoihin kuuluu vierailla vieraissa, niin suoritin oman vierailuni miljonääriplayboykönsikäs Velhon mansionissa. Se oli mennyt siistimään partaansa kuten kuvasta näkyy. Minä sen sijaan olen antanut viime aikoina ryijyn kasvaa, koska se haluaa kasvaa ja Minä olen niin avarakatseinen leidi, jotta annan kaikkien kukkien kukkia vaan. Kas tässä me ollaan patsastelemassa, eikös ollakin yhtä samannäköisiä? Joku voisi kuvitella, jotta meillä on sama etunimi sekä kampaaja, mutta niinhän ne onkin!

1294616.jpg

Ai niin, muistatte varmaan sen minun kaksoisolion hetken takaa. No, selvästikin Melli oli väärässä, sillä sekin oli tullut kylään! Tässä me taas ihailemme toisiamme... ja syystäkin.

1294617.jpg

Velhokin halusi oppia maisatsua, joten Minähän tietenkin opetin. Tässä olen juuri heittänyt Velhon maiskautuksella kanveesiin.

1294659.jpg

Tässä Velho on tuomassa Minulle YYA-päivän lahjaansa. Joskin se unohti, jotta sen piti antaa se Minulle ja piti sen lopulta itsellään! Hmph!

1294660.jpg