Tänään olin, kun tuo vahtimestarini Merckx oli piipahtamassa radalla, oikeissa agiliitokisoissa. Jostain syystä Minua EI päästetty radalle, vaan jouduin vain katsomosta käsin arvostelemaan suorituksia. Ilmeisesti olin VÄHINTÄÄN yhtä odotettu vieras kuin Räiskäleen Kimi linnanjuhlissa, sillä KAIKKI tahtoivat haistatella ja taputella Minua. Yritin Kimin kikkaa ja sanoin kaikille "saisinko SYÖDÄ rauhassa!?", mutta vain yksi kaksijalkainen antoi Minulle syötävää. Se oli varmaan Mellin metsästämä nakki, josta sain palasen.

Kun Merckx poistui radalta, Uljas Ritari mutisi jotain jostain "kontaktimuovista"? Luulen, että se tarkoitti tämmöistä viritelmää, minkä MINÄ keksin!
1119904.jpg

Eli idea on se, jotta mahan alle ja tassuihin laitetaan tarranauhaa ja tarranauhan toinen puoli laitetaan kontaktialueelle ja avot, siinä sitä sitten ollaan eikä mihinkään pääse!