KAMALAA!! IHAN HIRVEETÄ!! Huomasin saaneeni jonkun KAMALAN TAUDIN! Sen täytyy olla peräisin LULULTA! Pitikin mennä nojailemaan sen kanssahymy_gaah.gif Nimittäin Minulta, voitteko kuvitella, MINULTA, on KADONNUT naskaleita! Minun ihanat pikkunaskalitbawling.gif Tilalle on kyllä tullut jotain tosi tylsiä leekoja, mutta ei niistä ole samaan, mihin oli naskaleista. En enää ikinä nojaile kehenkään! Eikö tämmöisiin hirveisiin tauteihin ole muka keksitty rokotteita??

1289504.jpg

Siis ihan kamalaa! Mutta, no Minä en mokomasta lannistu! Tänään käytiin koko kaartin kanssa tuossa takametsikössä seikkailemassa. Tai siis MINÄ seikkailin. Nimittäin kun oli niin tylsää, niin meninpä sitten kaiken maailman tunkeilijoiden jälkiä seuraten siinä sillä tavalla, jotta kaartilaiset saivat vähän väliä huhuilla ihan pöllöinä, jotta missä Minä menen. Tässä taas muuten nähdään, kuinka hyvä olen. Nimittäin huomatkaa, kuinka MINÄ en ole hankkinut maastoväriä, vaan maasto on hankkinut MINUN värini, tiedättekö, vähän niin kuin se vuori tuli sen Muhammetin luokse vai miten se oli.

1289509.jpg

Pidin sentään päälläni tuommoisen punaisen vipstaakin, jotta edes itse tietäisin missä menen, sillä  maasto oli osannut värjäytyä NIIN hyvin, jotta olisin voinut jopa hukata itsenikin!

1289511.jpg

Tässä opetan Merckxille maailman tehokkainta itsehyökkäyslajia, eli maisatsua. Huomatkaa tiukka ote sieltä mistä kiinni saa, sitten tuosta lähti semmoinen maiskautus, eli Merckx heitettiin kaaressa olan yli parin metrin päähän!

1289518.jpg

Asiasta kuudenteen: Kun oikein on tylsää, niin välillä tulee muuten vähän peuhattua tuon Edgarinkin kanssa, kas näin ikään. Se on aina yhtä iloinen veikko!

1289521.jpg

1289522.jpg

Olen myös vähän tullut siihen lopputulemaan, jotta jos ei agiliitoon parempaa kartanlukijaa löydy, niin vaihdan urheilulajini rugbyyn. Veikkaan, jotta olisin maailman paras siinä(kin) lajissa. Erityisen mieluisaa olisi, jos Mellikin vaihtaisi lajia siihen, niin antaisin sille kunnon PUSUN! Voisi tosin olla, jotta se joutuisi vaihtamaan lajia sen jälkeen, mikä olisi tylsää:-/

1289534.jpg

Mutta, tulipas pitkä postaus tällä kertaa, joten eiköhän se ollut siinä!

1289537.jpg

Näin on, että täältä tähän. Piste.