Tänään Minun papparatsini sai uusia leluja. Minä kun hyvää hyvyyttäni annoin sille x -kokoisen pudjetin ja mitä se meni hankkimaan? No kameran tietysti, mutta lisäksi se pönttö otti kielloista huolimatta macro-kakkulan, voitteko kuvitella?! Perskuta, Minä sanoin, jotta ottaa jonkun semmoisen portraitti-kakkulan Minun kauneus-kuvia varten, mutta se väitti, ettei kyseisellä merkillä oikein ollut muuta tarjolla kyseiseen tarkoitukseen kuin tuo macro. Näytänkö MINÄ muka joltain ötökältä tai kasvikselta mitäh? Olenko MINÄ joku pillerinpyörittäjäkoppavakuoriainen hä? Macrot on öttiäisiä ja kasviksia (ja Melliä) varten! Tommosia se sitten räpsii pikipäissään sillä macrollansa vaikkei salamakaan ole vielä saanut. Voihan nenä sanon Minä!

1228138.jpg

1228135.jpg

1228139.jpg

Nyt se on kyllä seonnut lopullisesti. Taitaa iso luuta kohta luutia täällä... Vaihdetaan HUONO papparatsi PAREMPAAN ja VIISAAMPAAN! Välirahaa tarpeen mukaan.