Moron taas! Kuten jo kaikki tiedättekin, niin Minä, siis MINÄ, lähden tästä kohta kutsuvieraana Hellsinkiin agiliitelemään. No, kuvittelin, jotta menisin sinne tuolla Valkoisella Ratsulla (eli sinisellä Astralla) Uljaan Ritarin ajamana, mutta ehei! Siellä jossain on ymmärretty Minun arvokkuuteni ja että Minun arvokkuuteni vaatii punaisen limusiin omalla kuljettajalla. Khihihii... mistä tuleekin väistämättä mieleen Melli, joka on myös siis kuulemma on jostain syystä menossa Hellsinkiin... khihihi... laittaa oiken khihityttämään ajatella... khihiihi... Melli matkalla Hellsinkiin jossain linja-automobiilin pimeässä... khihhiiihii... ruumassa matkalaukkujen kanssa.... khihiiihihiihiii kun MINÄ matkustan yksityiskyydillä oman kuljettajan ajamana punaisella limusiinilla KHIHIHIIHIIII hymy_tsih.gifhymy_hehe.gif

Mutta kohta pitää lähteä. Raportoin sitten myöhemmin, että kuinka paljon Minua siellä oikein arvostettiin! Arvaan, että ainakin NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIN PAAAAAAAAAAAAAALJOOOOOOON!!