Minun. Siis MINULLA on syntymäpäivät! Nimittäin noin tänään täytän tasavuosia eli 0,3 vuotta! Paljon onnea minulle! Juhlapäivän kunniaksi julkistan täysin keskeneräisen uutuus-tuotteen, nimitäin Maiçan Kallerian. Sieltä sitten löytyy fotokraafisia esityksiä Minusta ja noista ja niistä ja jostain ihan muusta. Tosin jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin tuo Minun kallerian pitäjä ei saa tuotakaan valmiiksi ikinä...

1232278.jpg
Syntymäpäiväsankari

1232274.jpg1232275.jpg

1232277.jpg

Lisätty näin jälkikäteen: Syntymäpäiväni kunniaksi Minun ei tänään myöskään tarvinnut antaa selkään yhdellekään parsonnille parsonnien katujuoksussa, ensimmäistä kertaa Minun katujuoksuhistoriassa! Eli siitä voimme päätellä, jotta Melli ei ollut paikalla. Tällä kertaa Minulla oli myös koko padakaartikaarti mukana, joten varmaan senkään takia kukaan ei ruvennut pullistelemaan. Sen sijaan siellä oli joku ihan uusi tuttavuus (Minulle), joku Kiukku tai jotain sinne päin, en ole ihan varma tuosta nimestä. Semmoinen lähes Minun kokoinen sonni, joka olikin aikaste kiva veijari, mitä nyt aluksi hieman nojailtiin, mutta lopuksi Meillä olikin ihan KAMALAN KIVAA, painittiin ihan ilman nojailuja nimittäin. Sitten oli vielä joku toinen vähän isompi sonni, jonka nimi meni vähän kanssa ohi, jonka kanssa peuhattiin myös. Hohhoijaa... mutta nyt Minua muuten väsyttää kaiken tuon jälkeen ja menen nukkumaan!