Aah, mitä olisikaan pääsiäinen ilman pääsiäisYLLÄTYSTÄ! Nimittäin, Minun vahtimestarini, herra Merckx, järjesti heti tässä pitkästyttävän perjantain yöllä pääsiäisyllätyksen. Valitettavasti Pölhö, yllätys yllätys, EI ÄLYNNYT ottaa fotograafista esitystä yllätyksestä:-( Nimittäin, herra M, oli yöllä käyttänyt salaa sisävessaa, vaikka täällä sisävessaan ei ole ollut oikeutta kuin MINULLA, ja ehkä silloin tällöin Pölhöllä. Tosin Minunkin sisävessa-oikeus jotenkin vähentynyt viime aikoina. No, kuten kaikki tietävät, niin herra M:llä on ihan pienestä pitäen ollut ihastuttava tapa syödä... sisällä tuotetut tuotoksensa, jonka jälkeen hetken päästä se oksentaa ne samat tuotokset, lisättynä vielä mahassa olleilla tuotoksilla, TOISELLE matolle. Tosin tällä kertaa täällä ei ollut mattoja lattialla, joka lienee edelleen MINUN ansiotani! Minun mielestä on muuten perin hauskaa, kun herra M tulee esityksensä jälkeen takaisin sänkyyn ja alkaa nuoleskelemaan Pölhön naamaa.

No, asiasta kahdeksanteen. Saimme ERITTÄIN viisaalta taholta neuvon suksia suolle pääsiäistylsyyttä pakoon, eli siis mennä ULOS. Pölhö ei ikinä olisi keksinyt mitään NOIN viisasta! Joka tapauksessa otin neuvosta viisaan ja suksimme sinne suolle Pölhön ja padikaartien kanssa. Tai ei me nyt sentään suksittu, mutta jalkasteltiin. Tällä kertaa Pölhö oli älynnyt sonnustautua papparatsin asuun ja tuommoisia se sitten räiski menemään. Jos jotain kiinnostaa, niin lisää löytyy Minun, eli Maiçan Kalleriasta.

- Tässä Minä ravistelen tukan sekaisin

- Herra Merckx siunaa MINUT maailman parhaaksi

- Siunauksen jälkeen hurrataan!

- En ymmärrä miksi Pölhön täytyy ottaa tämmöisiä kuvia??

- Jokos ymmärrätte, miksi Minulla on punaiset valjakset ja neonvärin värinen naru (Onneksi ei sentään Neon 2 -värinen... No nyt tuli NIIN hyvä vitsi, että varmasti JOKU vähintäänkin HIHITTI!)

- Tässä me mennään Merckxin kanssa NIIN lujaa, että me rikotaan lumivalli!

- Tässä MINÄ menen ainakin MILJOONAA!

- Vahtimestari jäniksenä

Ja siis Bloggerista ja WordPressistä löytyy sama.