Voi hitto että oli tylsää ja turvatonta, niin tylsää, etten edes viittinyt syödä juuri mitään. Tänään ja eilen illalla nimittäin. Jotain sitä niksauttelua kuului ja hyvän makuisia tippui mutta en siitäkään viittinyt välittää kuin hetken. Ulkonakin oli tylsää. Kaikki oli pielessä. Jaa miksikö, kuulen pikku-Karitan ihmettelevän Jyväskylässä siellä ruudun takana. No kun nuo minun padikaartit olivat taas jossain missälie lomailemassa ja minä jäin tänne yksikseni tuon alivuokralais Uljaan Ritarin kanssa:-(((

No, nyt ne palasivat lomaltaan, joten on taas turvallista olla. Sitä kun ei tiedä mitä ihme hyypiöitä täälläkin päin pyörii, vaarallista seutua. Kukahan torvelo tuommoiset vuosilomat on oikein työsoppareihin neuvotellut? Seuraavien lomien ajaksi täytyy varmaan naamioitua semmoiseksi pitbulliksi, kas näin ikään:
1208935.jpg


Näyttää muuten siltä, jotta Minä menenkin mahdollisesti itse lomalle Welhon residenssiin parin viikon päästä! Welho ei vaan vielä itse tiedä sitä. Mutta sen on kyllä ihan turha kuvitella, jotta samaan huoneeseen Minun kanssa pääsisi nukkumaan, on se semmoinen... ryökäle. Taidankin samalla ottaa itselleni salongista permanentin ja vaikka pinkkejä raitoja, semmoiset sopisivat siihen Minun kaulakoruun.

Jaa kuinka pitkäksi aikaa? Sen vain luoja tietää, jos sekään. Jaa miksikö? Kylläpäs sitä ollaan uteliaita! Ettekö tiedä, että uteliaisuus on tappanut kissan jos toisenkin? Hmmm... mutta toisaalta parsonnit se on luonut...? No, kun noitten Minun padikaartien suku tulee 1,5 viikoksi kylään ja täällä on hieman ahdasta mokomalle laumalle. Hahhaahahaheehhee... kyllä Welho-herran naama mahtaa venähtää kun pimputan ovikelloa ja ilmoitan aikeistani marssiessani sisälle!