Tiesittekö, jotta playboykönsikäs Velhon mansionin lähistöllä on semmoinen luolasto jossa asuu semmoinen vuorenpeikko? Tarkemmin sanottuna se on semmoinen hirmuinen, jo sukupuuttoon kuolleeksi luultu, carne-, eli lihaterrisaurus. Onnistuin nappaamaan siitä kuvan, en valokuvakameralla vaan piirrustuskameralla. Näin hurrja otus se on, se on ainakin 1,5 metriä korkea ja 2,5 metriä pitkä ja painaa noin 400 kilokrammaa.
1316256.jpg
No, kun oltiin siinä tulossa Velhon kanssa reissulta takaisin mansionin pihaan, niin mikäs siellä olikaan vastassa! No tuo hirrmuinen carneterrisaurus! Olin ihan varama, jotta se aikoisi popsia Velhon kitusiinsa, ja koska MINÄ en voi sallia, jotta joku popsisi MINUN karvakönsikkääni kitusiinsa, niin ryhdyin tuumasta toimeen. Räpsäytin sille huumauttavasti pari kertaa silmäripsiäni jonka jälkeen kuiskasin sille "Mrrr..... mitäs jos kuule ottaisit raihnaiset jalkasi allesi ja painuisit takaisin luolaasi, tai MINÄ viskaan sinut maiskautuksella kanveesiin!" No, niinhän siinä kävikin, että se otti jalat allensa ja painui takaisin sinne mistä tulikin. Tämän jälkeen MINUA juhlittiin riemukulkueessa, jota johti Velho kohti sen hirviön luolaa, Velhon perässä kaksijalkainen riemusta kiljuen ja Minä sen jälkeen juhlakaluna ja lopuksi vielä toinen kaksijalkainen niin ikään riemusta kiljuen! Lopulta kaikki palasivat mansionin pihaan juhlimaan Minua, SANKARIA.

Asiasta kuudenteen. 9.3. on semmoinen mätzsou, joka järjestetään Minun kunniakseni, ilmeisesti nimen omaan Minun sankaritekojeni kunniaksi. Ikärajakin on juuri Minua varten rukattu sopivaksi, eli 5 kk. Joten, pitäisikö MINUN osallistua siihen? Toki menen vain jos saan kehään mukaan vietäväksi maailman parhaan häntlerin.


                                                                                                                                                Jmx*PTEyMDM3MTM5NDAzOTUmcHQ9MTIwMzcxMzk*