Eli kysehän oli tästä. Paras naarasystäväni Gimma haistoi Minut haisteeseen, jotta pitäisi 7 (seitsemän) asiaa paljastaa. Miksi juuri 7, no Gimmalla on varmasti siihen hyvä syy? Minun mahtawa elämänihän on lähes kokonaan julkista, joten mitään uutta ei ehkä tule.

1. Minä, siis MINÄ, tykkään, siis TYKKÄÄN, kaikista, siis KAIKISTA, kaksijalkaisista! Isoista ja pienistä. Luihuista ja pullukoista. Viisaista ja pölhöistä, kuten erityisesti tuosta Minun omasta Pölhöstä.

2. Minä, siis MINÄ, tykkään, siis TYKKÄÄN, lähes kaikista, siis LÄHES KAIKISTA, nelijalkaisista, tai siis ainakin koirista. ERITYISEN paljon tykkään Herra Merckxistä ja Velhosta ja Gimmasta, mutta melkein kaikista muistakin.

3. Minun bravuureihin kuuluu PIILOTELLA asioita, tai lähinnä puruasioita, luita ja käpyjä ja keppejä ja sen semmoisia. Siinä piilottelupuuhassa olenkin TOSI hyvä ellen jopa paras. Erityisen hyvä olen piilottamaan mm. vaatekaappiin tai muualle vaatteiden sekaan sekä sohvalle sohvatyynyjen sekaan (kysykää vaikka Velholta tai Melliltä).

4. Minä nukun joko Pölhön pään ja seinän välissä olevalla, juuri Minua varten tehdyllä, paikalla tai Pölhön peiton alla/päällä tai Pölhön tyynyllä, ihan miten Minua sattuu miellyttämään ja miten lämmintä/kylmää on.

5. Minä tykkään penkoa. Siis Minä todellakin tykkään ja olen MESTARIPENKOJA. Mikään laatikko tai kassi tai kaappi tai mikään ei jää Minulta penkomatta. Lisäksi yleensä osaan levittää kaikki kyseisessä paikassa olevat tavarat lattialle tyylikkään leväälleen ja kanniskella niitä joka paikkaan.

6. Yritin tässä miettiä jotain, mistä EN tykkää... mutta eipä tullut mieleen, eli ilmeisesti ei ole mitään, mistä en tykkäisi? No, en tykkää jos Minut jätetään yksin, mutta senkin yleensä siedän. Sitten ehkä, siis EHKÄ, saatan osata olla joskus hieman kärsimätön...

7. Minä, siis nyt todellakin korostan, että MINÄ olen KAUNIS ja IHANA!!

Jaa, olikohan sitten niin kuin tarkoitus, jotta joku pitäisi haistattaa? Taidankin haistattaa ihan sisarusparven eli rakkaan anti-ystäväni Mellin  ja komean komistus Bosse Pärsonin!