Jaahas. Tuo mikä eilen aamulla odotti tuossa takametsässä EI ollut Minun aikaan saannosta, ettäs tiedätte! Minä olisin syönyt tuon sorsan kokonaan, ja meinasinkin kun sen löysin, mutta Pöhlö ei antanut, mokomakin PÖNTTÖ!

2409091839_d9583b1fcd.jpg

2409092021_b2b4ccf6e0.jpg

No, sitten olen ollut aina silloin tällöin vieraissa tuolla kylässä, niin Minun täytyy kovasti aina askarrella siellä kun siellä on niin paljon askarreltavaa.

Tässä olen löytänyt kivan askartelulaatikon, jossa oli ISO kasa askarreltavaa, kuten tämmöisiä (nyt entisiä) pehmojuttuja, jotka suorastaan HUUSIVAT tulla askarrelluiksi.
2409091605_0ae530887b.jpg

Tässä olen puolestaan löytänyt semmoisen rullan, johon oli kiedottu jotain pehmeää paperia ympärille, ja joka suorastaan kutsui Minut painimaan. (Pahoittelen kuvien laatua, mutta Pölhö ei vaan varmaan osaa käyttää tuota tassupuhelinkameraa, luulen.)
1460041.jpg

Tässä olen päättänyt, että ruoka-aika on NYT eikä vasta joskus. Huomatkaa kuinka herra Merckx seuraa KATEELLISENA, koska se ei ole hoksannut, että näinkin voi tehdä! Vielä pitää lisätä, jotta tuossa käytän vielä tuolia, mutta jostain syystä tuolia ei enää nykyään ole yleensä tuossa, joten nykyään vain HYPPÄÄN pöydälle. Se kun on vain tuo normaali n. 70 cm, kun meillä täällä kotona on jostain syystä semmoinen pöytä, joka 90 cm korkea, enkä sille ihan vielä pysty hyppimään:-(
1460046.jpg

Tässä puolestaan olen löytänyt jonkun semmoisen kasvistarhan, ja vaikka Minä EN tietenkään mikään rehun syöjä olekaan, niin aina välillä noitakin on kiva vähän harventaa.
2409091455_d22bb60be1.jpg

Jostain syystä tästä aiheutui kummallista huutoa? Kuulemma vuosikymmeniä vanha ja hyvin säilynyt joku nukke tai mikä lie se oli. Että oli jo aikakin vaihtaa tyyliä ja kampausta!
2409090841_e49309b678.jpg

Ja sitten vielä lopuksi teille kaikille siellä ruudun äärellä...
arvuutus-tehtävä!
MIKÄ EI KUULU JOUKKOON?
2409924264_1e4bc0b8da.jpg

No niin, MINÄhän se siellä olen, ainoa tuossa hyllyssä jolla on aivot, ja suuret sellaiset! Ajattelin, että kun kerran Pölhö maksaa niin paljon vakuutuksesta, että sitten harmittaisi jos ei saisi mitään vastinetta. Joten Minä sitten kovasti yritän aina JÄRJESTÄÄ sitä vastinetta, vielä en ole onnistunut, mutta en luovuta, vaan luulen, jotta se on vain ajan kymysys, koska onnistun!
2409091261_f66e111571.jpg