Tiedättekö? Ettekö? Jaa, no ei sitten. Joka tapauksessa, halukkaat voivat ilmoittautua vaikka kommenttien välityksellä.

Mutta tiedätte kyllä Minun nojailukaverini Lulun. Siis sen saman Lulun, jolta sain sen hampaiden tippumistaudin. Onneksi Minulla oli ja on niin parhaat hampaat, jotta ihan väkivalloin jouduttiin siis lopulta ottamaan pois, ettei  Roosa & co pääse sanomaan, vaikka jo sanoivat, jotta Minulta TIPPUISIVAT hampaat suusta! Muuten, huhujen mukaan Lululla on yhtä hyvät, tai siis tietenkin LÄHES yhtä hyvät, naskalit kuin Minulla.

Mutta siis, nyt täytyy sanoa, jotta Lulu on siis Minun ENTINEN nojailukaveri:-( Nimittäin viime viikolla, vaikka kuinka aluksi yritin, jotta "eix vähän nojailtais?", niin ei se halunnut nojailla! Oltiin siis eksytty samoihin agiliitelyhöntsäyksiin, ja varmaan eksytään tulevaisuudessakin. Ensi vuonna me sitten varmaan laitetaan KOKO agiliitokisarintama IHAN mullin mallin! No, joka tapauksessa nyt Minulla ei ole YHTÄÄN nojailukaveria. Mutta meillä olikin sitten Lulun kanssa IHAN kamalan huisin kivaa ilman nojailuakin. Mellikin pystyi vain katseella, jos silläkään, seuraamaan kun me hurjasteltiin ympäri ämpäri peräparsonia (ehkä se, että Melli oli laitettu koppiin häpeämään saattoi olla osasyynä, tai ehkä ei kuitenkaan, siis sille, että vaan katsella pystyi seuraamaan?)

Sitten Minä olen siis ollut jo 3 (kolme, ja vielä Melliä varten K-O-L-M-E, KOL-ME) kertaa koulussa, kuten kaikki VARMASTI tietävät. Luonnollisesti olen luokan primus, mikä nyt on sanomattakin selvää. Ihmetyttää, kun ne muut vaan on ja ihmettelee ja pällistelee muita ja on muutenkin tylsänä, kun voisi antaa vain lanteiden heilua ja retuuttaa vingutinta, niin kuin MINÄ teen koko ajan! Välillä sitten Minäkin syön sydämmmmen palasia (huomatkaa moniavioinen sydän), kun opettaja ja tuo Minun kuskini on sitä mieltä, jotta villiinnyn välillä kun vingutan, ihme tyyppejä nekin.

Muuten, jostain syystä kaikki kaksijalkaiset ovat sitä mieltä, jotta jos MITENKÄÄN mahdollista, niin tuon hammasoperaation jälkeen olen muka VIELÄ ENEMMÄN villiintynyt kuin ennen sitä? No, Minä OLEN kyllä aika moinen menijä, jos on tarpeen ja YLEENSÄ on tarpeen, ainakin MINUN mielestä, ja sehän on se, mikä ratkaisee!