Olen ollut taas viime aikoina havaitsevani havaintoja. Nimittäin, kun jostain kaukaisuudesta kuuluu "#%&?" eli kaksijalkaisten kielellä "istu", niin silloin kun lässäyttän takamukseni maahan, niin taivaasta tippuu namiskuukkelia. Joskus kuuluu se omituinen niksahdus, ikään kuin sääriluu katkeaisi, joskus taas ei, outoa? Lisäksi silloin tällöin Minun nenäni eteen on ilmestynyt tuommoinen ihmeellinen härveli:

1138869.jpg

Ja sitten kun isken naskalini siihen, niin taas se sääriluu katkeaa ja taivaasta tippuu namiskuukkeli. Yleensä tosin en edes ehdi iskeä naskaleitani siihen kun se niksahdus ja namiskuukkeli jo tulee.

Minä olen osallistunut myös kotiaskareihin. Tässä kuvassa autan pyyhkimään lattiaa:

1138867.jpg

Olen ollut myös auttamassa lakanoiden vaihdossa. Jostain syystä Minun ei kuitenkaan anneta suorittaa askareita loppuun asti, ilmeisesti olen liian hyvä niissä ja pitää antaa muiden harjoitella?

Eikä tässä vielä kaikki. Eräänä päivänä piipahdin myös tuommoisessa kopperossa jossa oli niin kuuma, että rupesi ihan läähätyttämään, joten piti lähteä pois.

1138865.jpg

Eikä tässä vielä kaikki. Lisäksi joku pentele oli mennyt laittamaan ruokaa tuommoiseen palloon. Uskomatonta! Onneksi keksin keinon saada ne sieltä pois, muutenhan se ruoka olisi jäänyt sinne ikiajoiksi haisemaan. Kunhan saan sen vandaalin kiinni joka tämän tempun teki, niin minä kyllä...

1138868.jpg

Ai niin, Minä olen vihdoin päässyt omalle paikalleni Agitappisivulle. Ne ovat vielä hieman, ja ikuisesti, keskeneräiset ja bugiset, mutta minkäs teet kun tuommoinen tumpelo niitä yrittää tehdä!

1138844.jpg