Nyt Minulle on selvinnyt se pallossa olevan ruuan arvoitus. Nimittäin olen kuullut, jotta monet parsonnit syövät jostain ruokakupista, niin juuri, kuulitte aivan oikein, RUOKAKUPISTA, voitteko kuvitella?! Vaikka Minullakin on tietysti täysihoito täällä, niin siitä huolimatta TOSIMIMMIT, jollainen Minäkin olen, EIVÄT syö ruokakupista kuin ainoastaan TOSI kiireessä. Tosimimmit saalistavat ja metsästävät ITSE ruokansa! Mutta jotta pesulalasku ei nousisi aivan pilviin, niin sen sijaan, jotta ryynäisin tuolla metsässä kuraantumassa, niin se saalis tungetaan, elävänä tietenkin, tuommoiseen saalistimeen ja sitten sen voi kätevästi ja siististi saalistaa ihan sisätiloissa. Minä olen muuten noista kuvista jo huomattavasti kehittynyt, jos siis tuosta enää voi kehittyä, tosin nuo minun padikaartit, varsinkin johtajapadikaarti Edgar, on vielä taitavampia, ei kai ne muuten olisikaan Minun palkkalistoilla.




Ja muistakaahan, jotta MINÄ olen siis TOSIMIMMI, enkä mikään epätosimimmi nyhverö, muistakaahan SE!!